dijous, 10 de novembre del 2011

Primer dia d'entrament + premi


Avui ja he començat el primer dia d'entrament, m'he aixecat a las 7.00h de la matinada, quina son tenia, encara anava amb els ulls pegats. 
Un cop surto al carrer, déu meu quin fred feia, però, com un valent a entrenar igual, vaig al Terrassesport que hi havia quedat amb Alex, a les 7:30, esperant... Alex no es presenta! Que t'ha passat Alex? Com he vist que no assistia, m'he posat a pedalejar cap a ''Roques Blanques''  un cop que he arribat el cim, he baixat per darrera, i he anat per la riera fins arribar a Terrassa. 

Km- 18.50km
Temps- 7:45h – 8:45h
Fotos d'avui:



Vull compartir amb vosaltres que ahir vaig ser guanyador del premi, que donaven a ''Canal Terrassa Vallès'' Programa ''Som aquí'' una porra de a veure qui guanyava, Hospitalet o Barça, evidentment, vaig dir 0-1.

El premi es un Fuet+Samarreta (no es guanyen coses tots el dies)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada